Wednesday, January 7, 2009

又是一天

哎~又是这么的一天,我又没有读书反而去买了衣服~天啊~
可是为什么并不是那么开心啊...? T.T

也许找不到自己真正想要的吧,而且真的没那么多钱再买了=(
过年啊...真是烦恼,买裤子就够烦了!!!!气死我~~没办法啦,又没主见加上身材又不好,只好...一看到就买咯~~
算一算,真的还有七天就考试了...而我真的还提不起精神来温习,一个字形容 "懒""lazy""malas" >.<
真是为自己叹气,总是在担心可是就是不想读书...这个学期是最后第二个学期了,再不好好把成绩搞好,我就惨了~~
压力!压力!!烦啊!烦啊!!也许就因为这样,我已经几天都无法睡得好,不是难以入睡就是发恶梦的,再不是就七早八早起床!
omg!!!我是怎么了??no man,我不可以再这样下去了啦!!!!我要钱,我要读书,我要...好好的睡觉啊!!!!

回到我与你的世界...呵呵...我们在一起的第七天,暂时还蛮风平浪静的...
我们并没有每天见面,可是却各有各的忙,还不错嘛...天天黏在一起也会闷阿...
嗯...你开学了,你将会开始忙到没时间给我了 >.< 不过...这样也没什么不好的,那我就有更多时间和朋友喝茶咯 XD
上个学期的考试你都拿到不错的成绩,我也替你开心...那就表示我的存在并没影响你的成绩...wuhoo =P
让我们都在彼此的学业上好好的努力吧!!你要努力的练习啊~我就...努力的温习吧~

7 comments:

Anonymous said...

see u so sweet ^^ haha XD

me oso lazy la, oso "dam sam"
but i still can slept well, duno y
haha..
2molo nid to start study lu,really not enough time le..
gambateh together ba!

nzhaoc2pid said...

ya lo~~sweet dao~~
i wan also ler~~~
sigh~~
well 2day u start study edi wat~~
not bad ma~~
still got 5 days to go is the 1st sub edi~
wish u all the best 1st~~
gambateh bah~~~

blue said...

lolx...where got la >.<
just a normal post...
anyway,we all jia you together ya!

D-Angel said...

oi.. me same la XD
lazy+no study.
but im more to mun ee's side.. SLEEP EVEN MORE =.= omg...i SOOOOO hope i cannot sleep den i can study.. but everytime i hold the book my eyes will close eventually... shit >.<

n today i GROUND myself at home n please pray that i can really study some...

Anonymous said...

listen up! u guys no worries...u guys so pro...late study also not a problem^^gambateh lar =)guess who am i =)

Patricia said...

No worries dear.exams is meant to be evil! hehe but i know we can get it over =) dont stress urself too much, relaxxx!take a deep big breath and start studying! jia you jia you!

blue said...

who dunno siapa is 'c.h.a.r.m.e.i' wor..haha..pro?they all pro la..haha..im not..but really need to study hard n smart =)

hsia,thx ya my dear..
after exam,hope we can have a lot of fun together ya ^.^