Monday, May 11, 2009

该如何...

该如何...?我不断的在问自己...
问了好多遍...我还是找不到答案...
原来当事情来到一个地步的时候,有些决定是非做不可的...
不管你喜不喜欢,你都还是要去想,还是要做个决定...
而我...真的无法决定,更不知道该如何做决定...
事情看来不那么的可怕,可是它却让我觉得可怕...
事情看来不那么的严重,可是我知道其实是很严重...
事情看来并不难决定,可是我真的感到难以决定...
在做决定前,必须要顾虑很多方面的存在...
我不想伤害到别人,更不想伤害自己...
我不想让别人难过,更不想自己也感到难过...
我真的觉得好难受...
我多么的希望这一切就像在发恶梦一样,睡醒了就会没事...
我多么的希望这一切可以不发生在我身上...
但是事实就是事实,我始终还是要面对....
只是...我真的好想选择逃避....
我不知道该如何面对...
可以...允许我暂时选择逃避吗....
我不知道该如何决定...

你说过的话我都记得,我都明白...
我知道我该对我们俩有信心,
我也知道你真的会支持我...
只是如今的我也还搞不清我要的是什么...
我的心真的很心痛,我原本以为可以独自承受,
可是却让你也难过起来了...对不起...

3 comments:

Suleen said...

never run away :D if not it will haunt u until you truly understand what you've been running away from and see that you are actually stronger than this (: tee hee. hugs. i know how u feel cause ,i, too is as weak as u. but sharing with the right people that give u great moral support and advice can go a long way to a more positive outcome~ nobody is perfect. Imperfection teaches a person to truly live life. XD

blue said...

wah..suleen,u fahan my chinese?hahaha..anyway,thanks...for always listen to me...

nzhaoc2pid said...

wa~
i seem likes quite outdated~
update me K?
i'm always there to listen too~
take care~
b happy~