Monday, October 20, 2008

haizzzzz

为什么每当我想要做的新的开始时问题就会发生呢?
刚在他告诉我说原来那天带我与他朋友见面时,他的朋友当中真的是另一个女子是喜欢他的,而其实当晚我已察觉到了,那个女子一整晚都不曾跟我说话也不曾多看我一眼就一副不开心的样子,起初我还以为她不舒服原来她是因为我的出现而不开心.
我也不知该给什么反应,只是心里就有种担心,不舒服的感觉,可是我也不能做什么啊,我不知道那个女子是否比我好,但她
的才华已经比我好了...样子也比我年轻吧,因为...我竟然被他朋友说我很成熟到好像比他大!!OMG!!我超难受的...
可是也是时候去换个发型了,希望会年轻点吧...呵呵!!
虽然他不断的告诉我他喜欢的是我,叫我别乱想,可是我还是忐忑不安的...我知道我们还不是情侣,我没资格阻止他做的选择..
可是想了又想,如果他有一天真的喜欢上她我也没资格生气他啊,毕竟自己曾经也这样伤害过他...
哎..还是睡觉好点吧,明天要到尊孔去做我的第一次教导,虽然没钱,但却好期待...人生中的第一次..我来啦~~~哈哈!!


我告诉自己不能再伤害你,我一定做得到的!!!!
i say it,and i mean it =)

2 comments:

Our Lives said...

yea..u're right..after read it, i sure will have a little bit feel, if i dun hv, im a robot. anyway, what i've told u, all is truth, n i reli dun hope u hurt me again, because u're special for me. but for now, we nit some time to know each other(tats wat i said lastime), it sure will makes my trust to u decrease..erm..u do ur best la..waiting is painful and hard, but i choose to do it, because i 1 2 see the better future.i choose to wait, because of u, when the time reach, both of us mature enough, tat time won hurt each other more.im stupid, dump, silly..cz cant let u feel better, bcz im still growing in every side.in mind.in heart.

nzhaoc2pid said...

got money ler~~
60 ma~~treat me eat ler~
u know wat i doing when i seeing ur blog?
i cant stop myself from laughing~
don ask me y~
coz i also dunno
kaka^^
=p